הצהרת נגישות רשת המתנ"סים רמלה |
רשת המתנסים ברמלה , רואים חשיבות רבה במתן שירות שוויוני לכלל הלקוחות ובשיפור השירות הניתן לתושבים עם מוגבלות. לשם כך הושקעו משאבים רבים ביצירת פעילויות מתאימות לתושבים עם מוגבלות וכן בהנגשת האתר, במטרה להקל על השימוש בו, וכן להפוך את שירותי המרכז לזמינים יותר עבור אנשים עם מוגבלות. על פי נתוני עמותת "נגישות ישראל", כ-25-20 אחוז מאוכלוסיית ישראל נתקלים בקשיי נגישות לאינטרנט. הנגשת האתר נועדה אפוא לשפרו כך שיהיה זמין, ידידותי ונוח יותר לשימוש עבור אוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים, הנובעים בין היתר ממוגבלויות מוטוריות שונות, לקויות קוגניטיביות, קוצר רואי, עיוורון או עיוורון צבעים, לקויות שמיעה וכן אוכלוסייה הנמנית על גיל הזה/ הסדרי הנגישות של הארגון: מתנ"ס היכל התרבות רחוב ויצמן 9 רמלה הסדרי נגישות למשרדי הנהלה מחלקת הגיל הרך, היכל התרבות ,כ"א אדם ושכר ,הנהלת חשבונות וכספים ,ועמיתים • חניות נכים – קיימות 4 חניות המיועדות לנכים בחניון היכל התרבות ו2 חניות לנכים ברחוב הראשי בויצמן. • דרכי גישה – קיים שביל מחניית הנכים אל מתחם המשרדים ולהיכל התרבות • כניסות – קיימת כניסה מונגשת למשרדי ההנהלה • אזורי המתנה – קיים אזור המתנה נגיש בכניסה למשרדים ולכניסה להיכל התרבות כ"ח אדם ושכר *הגישה למשרדי הנהלת חשבונות , יש לתאם הגעה מראש ונציג ימתין במשרדי הקבלה בקומת הכניסה. • דלפקי השירות- לא מונגשים וכוללים לולאת השראה לכבדי שמיעה • שירותי נכים – קים שירותי נכים בלובי ושירותי נכים בהיכל התרבות. • מעליות – לא קיימת בשלב זה מעלון לחדרי חוגים במיקלט. • עזרים טכנולוגיים למוגבלויות שמיעה – קיימת לולאת השראה בדלפקי השירות במשרד ובקופה בהיכל התרבות . באולם היכל התרבות קיימת מערכת שמע לכבדי שמיעה. • עזרים טכנולוגיים למוגבלויות ראייה – לא קיימים כרגע, בתהליך הנגשה. • נגישות המוקד הטלפוני – לא קיים. מתנ"ס רוחני דתי רחוב בר אילן 23 רמלה • חניות נכים – קיימות חניות המיועדות לנכים בסמוך למבנה. • דרכי גישה – קיים שביל מחניית הנכים אל מתחם המשרדים ולחדרי חוגים. • כניסות – קיימת כניסה מונגשת למשרדי ההנהלה. • אזורי המתנה – קיים אזור המתנה נגישה בכניסה למשרדים ובלובי המתנה . • דלפקי השירות- קיים דלפק שירות מונגש במזכירות. • שירותי נכים – קים שירותי נכים בקומת הכניסה. • מעליות – קיימת מעלית במקום לקומה א . • עזרים טכנולוגיים למוגבלויות שמיעה – קיימת לולאת השראה במזכירות . • עזרים טכנולוגיים למוגבלויות ראייה – אין , בתהליך הנגשה. • נגישות המוקד הטלפוני – לא קיים. • חניות נכים – קיימות חניות המיועדות לנכים בסמוך למבנה. • דרכי גישה – קיים שביל מחניית הנכים אל מתחם המשרדים ולחדרי חוגים. • כניסות – קיימת כניסה מונגשת למשרדי ההנהלה. • אזורי המתנה – קיים אזור המתנה נגישה בכניסה למשרדים ובלובי המתנה . • דלפקי השירות- הכניסה למזכירות הראשית אינה נגישה. • שירותי נכים – קים שירותי נכים בקומת הכניסה. • מעליות – קיימת מעלית במקום לקומה א . • עזרים טכנולוגיים למוגבלויות שמיעה – קיימת לולאת השראה במזכירות . • עזרים טכנולוגיים למוגבלויות ראייה – אין , בתהליך הנגשה. • נגישות המוקד הטלפוני – לא קיים. • חניות נכים – קיימות חניות המיועדות לנכים בסמוך למבנה. • דרכי גישה – קיים שביל מחניית הנכים אל מתחם המשרדים ולחדרי חוגים. • כניסות – קיימת כניסה מונגשת למשרדי ההנהלה. • אזורי המתנה – קיים אזור המתנה נגישה בכניסה למשרדים ובלובי המתנה . • דלפקי השירות- הכניסה למזכירות הראשית אינה נגישה. • שירותי נכים – קיים חלקית קים שירותי נכים באולם ספורט הצמוד למתנ"ס . • מעליות – אין צורך, מפלס אחד. • עזרים טכנולוגיים למוגבלויות שמיעה – קיימת לולאת השראה במזכירות . • עזרים טכנולוגיים למוגבלויות ראייה – אין , בתהליך הנגשה. • נגישות המוקד הטלפוני – לא קיים. מתנ"ס אופק רחוב יאיר שטרן 1 רמלה • חניות נכים – אין חניות נכים מסומנות אבל יש גישה נגישה מהחניה . • דרכי גישה – קיים שביל מחניית הנכים אל מתחם המשרדים ולחדרי חוגים לקומת קרקע בלבד אין גישה לקומה א, • כניסות – קיימת כניסה מונגשת למשרדי ההנהלה. • אזורי המתנה – קיים אזור המתנה נגישה בכניסה למשרדים ובלובי המתנה . • דלפקי השירות- הכניסה למזכירות הראשית נגישה. • שירותי נכים – קים שירותי נכים בקומת הכניסה. • מעליות – לא קיימת בשלב זה מעלית לקומה השנייה. • עזרים טכנולוגיים למוגבלויות שמיעה – קיימת לולאת השראה במזכירות . • עזרים טכנולוגיים למוגבלויות ראייה – אין , בתהליך הנגשה. • נגישות המוקד הטלפוני – לא קיים. מתנ"ס אשכול פיס רחוב הזית 4 רמלה • חניות נכים – קיימות חניות המיועדות לנכים בסמוך למבנה. • דרכי גישה – קיים שביל מחניית הנכים אל מתחם המשרדים ולחדרי חוגים. • כניסות – קיימת כניסה מונגשת למשרדי ההנהלה. • אזורי המתנה – קיים אזור המתנה נגישה בכניסה למשרדים ובלובי המתנה . • דלפקי השירות- קיים דלפק שירות מונגש במזכירות. • שירותי נכים – קים שירותי נכים בקומת הכניסה. • מעליות – קיימת מעלית במקום לקומה א . • עזרים טכנולוגיים למוגבלויות שמיעה – קיימת לולאת השראה במזכירות .לא קיים באולם באשכול פיס מערכת שמע לכבדי שמיעה. • עזרים טכנולוגיים למוגבלויות ראייה – אין , בתהליך הנגשה. • נגישות המוקד הטלפוני – לא קיים. • חניות נכים – קיימות חניות המיועדות לנכים בסמוך למבנה. • דרכי גישה – קיים שביל מחניית הנכים אל מתחם המשרדים ולחדרי חוגים לקומת קרקע בלבד אין גישה לקומה א, • כניסות – קיימת כניסה מונגשת למשרדי ההנהלה. • אזורי המתנה – קיים אזור המתנה נגישה בכניסה למשרדים ובלובי המתנה . • דלפקי השירות- הכניסה למזכירות הראשית נגישה. • שירותי נכים – קים שירותי נכים בקומת הכניסה. • מעליות – לא קיימת בשלב זה מעלית לקומה השנייה. • עזרים טכנולוגיים למוגבלויות שמיעה – קיימת לולאת השראה במזכירות . • עזרים טכנולוגיים למוגבלויות ראייה – אין , בתהליך הנגשה. • נגישות המוקד הטלפוני – לא קיים. הסדרי נגישות כלליים: • הדרכות עובדים לשירות נגיש – העובדים עברו הדרכת נגישות ואחת לתקופה מתקיים מפגש ריענון • מידע בפורמטים נגישים, פרסומים נגישים – המדע באתר נפגשים נגיש לכבדי שמיעה ולעיוורים. • נהלי שירות נגישים- כגון סיוע במילוי טפסים, חיות שירות, פטור מתור ועוד – קיים נוהל נגישות • נגישות אירועים / כנסים – במידה וישנו צורך בהנגשה מיוחדת יש ליצור קשר עם רכז הנגישות גיא דרעי בטל` 08-9232542 או בדוא"ל: deree@walla.co.il |
||